Близо един милион зрители са проследили най-интересните моменти от старта на 10-ия сезон на VIP Brother.
Влизането на съквартирантите в най-известната Къща в България е било по-гледаното шоу от това на прекия конкурент, съобщават от Нова тв.
Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, стартът на VIP Brother 2016 снощи печели категоричен успех, привличайки повече зрители сред всички основни целеви групи спрямо втората по гледаемост медия – bTV.
Особено красноречиви са резултатите сред активното градско население (18-49 г)., където VIP Brother привлича 32.8% от зрителите, което е с над 44 % или над 10 пункта повече от втората по гледаемост телевизия (22,3 %) в същия часовия слот (19:58-23:28), съобщиха от Нова тв.
VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.) с дял от 35.1, където Нова тв отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %.
От bTV пък съобщават, че 33.8% от телевизионната аудитория у нас са проследили в продължение на близо три часа кои са 19-те авантюристи във втория сезон на “Фермата”.
Снимка 252959
Първият епизод привлече 33% повече зрители спрямо програмата, излъчвана в ефира на втората по гледаемост Нова тв в същия часови пояс.
“Фермата” е изборът и на зрителите на възраст 18-49, където разликата с Нова е 36%, съобщават още от телевизията.