Мобилният оператор VIVACOM обяви общи приходи на стойност 432 млн. лв. за полугодието, или с около 0.6% повече от същия период на 2016 г. От компанията обясняват, че през първите шест месеца ръст на приходите се наблюдава както в мобилния, така и във фиксирания сегмент. От мобилни линии са постъпили 247 млн. лв., а от фиксираните – малко над 174 млн. лв.
VIVACOM запазва стабилни позиции по приходи от мобилни услуги, приключвайки първото полугодие на 2017 г. с увеличен пазарен дял в сравнение с края на 2016 г.– 28.4%.
Клиентите на мобилни услуги в края на юни 2017 г. са 3 135 000, докато през същия период на миналата година броят на клиентите в мобилния сегмент е бил със 72 хиляди по-малко. Приходите от абонат в мобилния сегмент остават стабилни, запазвайки тенденцията за растеж при ползването на данни – от 31% дял от средните приходи на абонат през второто тримесечие на 2016 г. на 35% за същия период на 2017 г.{josociallocker}
На пазара на фиксиран интернет VIVACOM отчита постоянна тенденция към увеличаване броя на клиентите – от 444 000 абонати за първото тримесечие на 2017 г. до 452 000 в края на второто тримесечие. За сравнение, в края на същия период на 2016 г. броят на клиентите на фиксиран интернет е 411 000.
VIVACOM вече има общо 426 000 клиенти с платена интерактивна телевизия (IPTV). За сравнение, в края на същия период на 2016 г. броят на абонатите е 390 000.
По даннни на телекома в края на първата половина на 2017 г. той осигурява покритие на 4G мрежата на 94% от населението в страната. Компанията инвестира в развитие на мрежата с фокус върху подобрението не само на покритието, но и на капацитета, устойчивостта и дългосрочната ефективност на вложените средства. {/josociallocker}