Porsche печели от всеки продаден автомобил пари, почти равни на сумата, която купувачи дават за нова Škoda Octavia.
Говорейки по време на годишната конференция на Volkswagen, главният изпълнителен директор Матиас Мюлер потвърди силна 2016 година за продажбите.
А с финансовите резултати Porsche вече се нареди като една от най-печелившите автомобилни марки.
Компанията е доставила 238 000 коли през миналата година, с което отчита оперативна печалба от общо 3.9 милиарда евро или 4.1 милиарда долара.
С това компанията отчита 14 на сто повече в сравнение с година по-рано. Така печалбата за компанията прави 17 250 долара на всеки продаден автомобил, пише Bloomberg.
На този фон приходите на Porsche наброяват почти 99 000 долара за всяко превозно средство.
Основната марка VW продължава да страда от “Дизелгейт”. Но растеж идва от развиващите се пазари като Китай, където скандалът имаше минимално въздействие.