четвъртък, ноември 28, 2024

Lidl показва български тиквеник и апетитка в 18 държави

Date:

Сподели новината.

За първи път клиентите на Lidl в Европа ще опитат типични за Балканите вкусове и аромати, събрани в специална селекция. „Балканската седмица“, която ще бъде част от асортимента на Lidl в Европа през настоящия летен сезон, вече се предлага и в магазинната мрежа на Lidl у нас.

Тя следва модела на обичаните от клиентите на Lidl седмици на традиционни регионални кухни като например „Гръцка“, „Френска“ и „Американска“.

Потребителите в Швеция, Белгия, Испания и останалите държави в Европа, в които Lidl присъства, ще могат да опитат вкуса на Балканската кухня: сред тях са и традиционни български продукти като луканка, тиквеник, апетитка и сирене.

„Още със стъпването си на българския пазар през 2010 г. започнахме да работим интензивно с български производители. Споделяме с тях своето ноу-хау, разработваме съвместно нови продукти и допринасяме за повишаване обема и качеството на тяхната продукция. Благодарение на партньорството си с Лидл България български фирми изнасят в редица европейски държави. „Балканската седмица“ е поредният пример за това, че Lidl осигурява на българските производители директна и конкретна възможност за експорт. В рамките на тази тематична седмица общо 13 продукти от 6 български фирми ще достигнат до клиентите в 18 страни в Европа. Надяваме се, че западноевропейският потребител ще хареса продуктите, а „Балканската седмица“ ще се утвърди като традиционна за асортимента на Lidl, както са седмиците, посветени на регионални кухни като „Гръцка“ и „Френска“. Положителната оценка от страна на клиентите би довела до разширяване на продуктовата гама и обема на доставките. Със старта на „Балканската седмица“ затвърждаваме дългосрочната си политика в подкрепа на българските доставчици и ангажимента си за повишаване на тяхната конкурентоспособност както на българския, така и на чуждестранния пазар“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

„Балканската седмица“ в Лидл България включва разнообразие от над 20 млечни, месни, тестени и шоколадови изделия, сосове и алкохолни напитки от региона. Освен традиционни наши продукти, българските потребители ще могат да опитат типични балкански деликатеси като крем за мазане с люти чушки, колбаси, опушени с букова дървесина и риба в маслиново масло и много други вкусове от Румъния и Хърватска.

Сподели статията:

Популярни

Още новини
Related

Колко са заводите и фабриките в Карнобат

Икономическото развитие на община Карнобат е свързано основно със...

И фалитите, и новите бизнес регистрации в ЕС се увеличават

Фалитите на компании в ЕС се увеличават с 2,7...

Утре обсъждат предложения за промени в Кодекса на труда за минималната работна заплата

Работна група ще обсъди утре предложения за изменения в...

Променя ли се БДЖ?

Бългapия тpябвa дa пoдпишe cпopaзyмeниe c чeшĸaтa ĸoмпaния Ѕkоdа...