За нов случай на зарязани българи на летище съобщава TravelNews.
Нискотарифната авиокомпания Wizz Air ги е изоставила на летището в Меминген, Германия. Полетът за София е трябвало да излети днес сутринта в 9.00 часа, но към 13.00 часа хората все още чакат на летището.
Те обясняват, че не са получили информация за причините за закъснението, раздадени са им по едно пакетче бисквити и вода.
От летището в Меминген очакват полетът да бъде осъществен в 14.30 часа.
Това е пореден проблем с Wizz Air през последните два месеца. През юли наши сънародници бяха зарязани на летищата в Катания, Бари и Франкфурт Хан.
В средата на този месец Главна дирекция “Гражданска въздухоплавателна администрация” поиска план за действие от авиокомпанията с превантивни мерки срещу закъсненията и отмяната на полети.
На среща между главния директор на ГД ГВА Анелия Маринова и представители на Wizz Air Hungary Ltd. стана ясно, че от началото на годината в дирекцията са получени над 500 жалби от пътници на Wizz Air, като над 200 от тях не са били обработени от авиокомпанията.
Само през юли на международните летища в България са регистрирани 38 отменени полета, а други 69 са изпълнени с повече от два часа закъснение.
Министърът на транспорта и съобщенията Христо Алексиев разпореди проверка
Относно необработените над 200 жалби на пътници представителите на авиокомпанията поеха ангажимент да разгледат всички. Те обясниха, че оплакванията не са получени заради грешка в информационната система.
Двете страни се договориха още този месец да започнат редовни срещи за навременен обмен на информация, както и да разгледат предложените в Плана коригиращи мерки за справяне със ситуацията на летищата.
Авиокомпанията се разследва и от авиационните власти в Румъния.