С автобуси от най- старата модификация на “Чавдар” кръстосват страната военнослужещите. 40- 45 годишни возила от несъщестуващия вече завод в Ботевград, стоварва армейците по плацове и спирки, както и казарми. Това важи и за официални събития и празници.Цяло чудо е, че машините датиращите от годините на т. нар. Пражка пролет са още в движение. Ръждата по тях е повече отколкото малкото останала здрава конструкция по шасито. В Бургас се обособи своебразен автопарк на легендарната бг марка пред Дома на армията. “Членове сме на НАТО и е направо срамота с тези автобуси. В селското стопанство не ги изполват за работници тези Чавдари. Трябва ли да казваме колко пъти са отказвали спирачки или пък колко пъти сме се опушвали вътре поради ред технически аварии. Скоростта на движение пък с тези квчези е направо без коментар” казаха в един тон служещи в бургаския гарнизон. Неотдавна стар автобус от българската марка, собственост на сливенско военно поделение, пламна в движение на един от главните булеварди в областния град. Ннцидентът става когато автобусът е превозвал военни, отиващи на работа. Запалилото се возило също е от най-старите – марка “Чавдар”. При инцидента няма пострадали хора. По всяка вероятност огънят е тръгнал от печката за отопление на автобуса. Тя е напълно изгоряла, както и част от електроинсталацията. Късмета сливенските си колеги нямаха граничните полицаи, возещи се в военния Зил- убиец през декември 2014- та. Жестока трагедия около браздата тогава почерни семейството на граничен полицай от Свищов. 34-годишният Асен Асенов загина, а шестима негови колеги бяха ранени в катастрофа край село Горно Ябълково по пътя между Елхово и Средец. 15-те униформени, натоварени в морално остарял ЗИЛ 131 на БА, се връщали от дежурство на българо-турската граница. Повечето били командировани, за да подсилят граничния състав.
Гавра с военните! Возят ги на автобуси- ковчези
Date: