С повече от 60-годишния опит и международните инвестиции, които правим, ние всяка година увеличаваме приноса си в икономиката на света.
С дейността си в страни като САЩ, Германия, България, Македония, Кипър и Украйна, Алтънбаш спомага за увеличаване на заетостта и допринася за икономическото развитие в тези държави. Нашият успех се дължи на корпоративните ценности, които сме запазили през годините, като иновативност, предприемчивост, креативност, постоянство и желание за непрестанно развитие и растеж. Диаманти Алтънбаш, като водещо звено на Корпорация Алтънбаш, са доказателство за нашата визия и мисия.
Ние поставихме началото на нов тренд и определихме правилата му. Развихме и увеличихме капацитета на производството си, запознахме клиентите със света на диамантите, въведохме нови понятия като “концептуални магазини”, “брандиране” и “пласмент на маркови бижута”.
Най-важните показатели на нашия успех са наградите, които получаваме, огромният дял на износ и безбройните инвестиции, които имаме по цял свят. Ние, като лидери в тази индустрия, поехме и управлението на сдружението на борсовите канали и сдружението на износителите на благородни метали и мините. Приехме кризисните периоди като нови възможности и се развихме още повече и продължихме нашия път. Винаги на първо място за нас е била удовлетвореността на нашите почитатели – клиентите. Неслучайно Алтънбаш е избрана за “най-сигурната марка”.
Определихме целите си до 2023 г., като в световен план целим да достигнем 1000 концептуални магазина и да сме водеща компания в износа на бижута. Алтънбаш е единствената турска марка, която е част от световната конфедерация за бижута и ние с гордост продължаваме.
Дейността ни в България започна през 2000 г. Днес имаме 5 бутика в София и 1 в Слънчев бряг. През 2017 г. Алтънбаш направи най-правилния избор в лицето на г-н Станислав Съйков – директор маркетинг и финанси. Приехме програмата, създадена от него: до 2023 г. – измерване, промяна с постоянен механизъм на успех, 10 обекта и пълно покритие на пазара в България.
Формулата за успех:
Станислав Съйков – директор маркетинг и финанси:
Как да максимализираме оптимума на пазара в България?
Като се възползваме от техническия прогрес на днешния ден.
Как да контролираме успеха?
С финансова дисциплина.
Как да притежаваме умението да казваме “не”?
Като не отказваме новите възможности.
Как да не лежим “на славата си”?
Като приемаме действията на промяната от всеки ден.