Лимитираната колекция ще бъде представена първо в София на 22 октомври пред Народния театър от 13:00 часа
За първи път в света Кока-Кола представя лимитирана колекция от шест дизайнерски бутилки, посветена на неповторимото разнообразие от везбени орнаменти и композиции от различни краища на България. Шест ансамбъла за народни танци ще се надиграват на живо пред публика, представяйки шестте етнографски области в България.
Първият град, в който ще стартира кампанията „Събери вдъхновение от България“, е София. Това ще стане на 22 октомври, неделя, от 12.00 часа пред Народен театър „Иван Вазов“. Емблематичната стъклена бутилка на компанията е облечена в мотиви от шевиците на шестте български етнографски области – Шопска, Тракийска, Родопска, Пиринска, Добруджанска и Северняшка.
Освен София, още пет български града ще се включат в инициативата на Кока-Кола и един от емблематичните ансамбли за български народни танци „Чинари“, а какво ще се случи, всеки ще може да разбере на място.
На 23 октомври кампанията ще се проведе в Пловдив на централния площад от 18:00 часа, където ще бъде представена Тракийската етнографска област. Родопската етнографска област ще бъде представена на 24 октомври в Смолян на площад “Свобода” от 17:00 часа.
Благоевград ще бъде домакин на събитието на 27 октомври. Там ще бъде представена Пиринска етнографска област от 18:00 часа на площад “Георги Измирлиев”. Добруджанската етнографска област ще се представи във Варна на 28 октомври от 18:00 часа на площад “Севастопол”.
Велико Търново е последният град, в който ще дебютират дизайнерските бутилки. Пред входа на резерват “Царевец” на 29 октомври от 13:00 часа ще бъде представена Северняшката етнографска област.
Вдъхновена от нашето вековно културно наследство, серията има своята колекционерска стойност и историческо значение за Кока-Кола в България, защото обединява в едно няколко емблематични елемента – иконичната стъклена бутилка датираща от 1915 г., ексклузивният надпис на кирилица с история от 1965 г. и отличителните за 6 български региона шевици с история от 30-те години на миналия век.