Kaufland България създава нова визуална идентичност на хипермаркетите си, като целта е да улесни потребителите и да оправдае очакванията им. Веригата е направила множество проучвания за нагласите и желанията на потребителите, както и обстойни анализи на пазара в страната.
Компанията планира да въведе в магазините си специални графични елементи (пиктограми), които да улеснят ориентацията на клиентите в търговските обекти. Ще бъде намалена и височината на рафтовете. Постепенно ще се въведат и дискаунт картони, за по-голямо удобство на хората, пазаруващи в Kaufland.
За да се създаде повече място за движение, ще бъдат премахнати щандовете със стоки от средния коридор, съобщават от компанията.
От 1 юли близо 1,8 млн. домакинства в страната ще получават новата брошура на Kaufland България със седмичните промоции във веригата. Освен с променен дизайн и нови графични елементи, тя ще бъде в по-компактен размер и печат върху гланцирана рециклирана хартия.
Промените вече бяха въведени в два филиала в София, както и в един в Стара Загора. До края на годината се очаква това да се случи в още 6 хипермаркета от веригата във Варна, София, Враца и Пловдив.
Kaufland България стъпва на българския пазар през 2006 г. Към днешна дата веригата разполага с 57 магазина в цялата страна.