Германската верига за търговия на дребно Lidl, която ще открие първите си магазини в САЩ това лято, заяви, че продуктите й ще бъдат с до 50% по-евтини от тези на конкурентите.
“Това е най-подходящият момент да влезем в Съединените щати”, каза Брендън Проктър, главен изпълнителен директор на Lidl в САЩ, на медийно събитие в Ню Йорк. “Ние сме уверени в нашия модел. Ние се адаптираме бързо, така че не става дума за това дали пазарът работи за нас, а наистина за това, което ще направим, за да може той да работи”, добавя той.
Компанията Lidl, която управлява 10 000 магазина в 27 държави и германският й конкурент Aldi вече покориха британския пазар за търговия на дребно, засягайки утвърдени компании като Tesco и веригата супермаркети ASDA на Wal-Mart Stores, пише Reuters.
В началото на 2017 г. Lidl съобщи, че ще направи своя дебют в САЩ, откривайки десетки магазини по източното крайбрежие. Първите 20 магазина ще отворят врати още това лято в щата Вирджиния, Северна Каролина и Южна Каролина. А в рамките на първата година Lidl планира да отвори общо 100 магазина, самостоятелни обекти, които компанията притежава и развива. Според анализатори германският гигант ще има повече от 330 магазина в САЩ до 2020 г. Търговските марки на Lidl ще представляват 90% от продуктите в магазините в САЩ.