неделя, ноември 24, 2024

Lidl завладява пазара в САЩ с 50% по-евтини стоки

Date:

Сподели новината.

Германската верига за търговия на дребно Lidl, която ще открие първите си магазини в САЩ това лято, заяви, че продуктите й ще бъдат с до 50% по-евтини от тези на конкурентите.

“Това е най-подходящият момент да влезем в Съединените щати”, каза Брендън Проктър, главен изпълнителен директор на Lidl в САЩ, на медийно събитие в Ню Йорк. “Ние сме уверени в нашия модел. Ние се адаптираме бързо, така че не става дума за това дали пазарът работи за нас, а наистина за това, което ще направим, за да може той да работи”, добавя той.

Компанията Lidl, която управлява 10 000 магазина в 27 държави и германският й конкурент Aldi вече покориха британския пазар за търговия на дребно, засягайки утвърдени компании като Tesco и веригата супермаркети ASDA на Wal-Mart Stores, пише Reuters.

В началото на 2017 г. Lidl съобщи, че ще направи своя дебют в САЩ, откривайки десетки магазини по източното крайбрежие. Първите 20 магазина ще отворят врати още това лято в щата Вирджиния, Северна Каролина и Южна Каролина. А в рамките на първата година Lidl планира да отвори общо 100 магазина, самостоятелни обекти, които компанията притежава и развива. Според анализатори германският гигант ще има повече от 330 магазина в САЩ до 2020 г. Търговските марки на Lidl ще представляват 90% от продуктите в магазините в САЩ.

Сподели статията:

Популярни

Още новини
Related

Опасни детски играчки са изтеглени от пазара в ЕС

Маска на клоун за Halloween е забранена за продажба...

“Фондацията”: Стана пред очите ни, за секунда! Благодаря, Кирчо! Чакай ни!

С емоционално съобщение от "Фондацията" се сбогуваха с Кирил...

МВР проучва схеми за купуване на гласове чрез фирми за бързи кредити

МВР проучва една от новите схеми за купуване и...

Автомобил удари тир в самоубийствена маневра край Добрич

Млада жена загина след катастрофа в Добрич, предаде БТА, позовавайки...