През 80- те години се изготвя мегаломански проект в соц лагера- без аналог. Избрания град е Шумен, рекламно лице е местното величие Тодор Колев като няма нищо случайно, че тогава се ражда песента „Варна- пристанище на Шумен”. Замисълът на другарите е проекта „Град в града” да действа като магнит на нашите и чуждите туристи във варненските курорти през лятото. Той включва огромен модерен мол с подземни паркинги, атракциони и заведения на открито, 52 метрова сграда, в която да се помещава модерен текомуникационен център за скоростни връзки със Запада и Изтока. Разгърнатата площ надхвърля 50 декара. Шумен е избран от Полютбюро за домакин на Международния корпус и времето тече неумолимо. Поканите до лидерите на страните- източно от Берлин са поръчани за изработка, а шаблона е промотиран по телевизията- майка. Какво озадачава простосмъртните? Живков и компания искат да ударят всички в земята с подземна тролейбусна мрежа. Тази под НДК в София е бледо копие. В Шумен тунелите трябва да са 5 метра високи, ширината- 9 метра, а общата дължина на цялостното трасе да е близо 2 километра- в двете посоки. Трудоваци, войници и затворници за отрицателно време стартират и реализират поетапно заданието. Бетонните и металургичните заводи изпращат кервани с продукция към родния град на соц величието Васил Коларов. Реално се изгражда малък подземен град с лабиринти за транспортни и търговски нужди. Около милиард е инвестицията. 60- 70 % от плануваното е реализирано. Идват обаче промените и се случва сценария като с АЕЦ Белене- другарите почват проект за много народна пара и пак другарите, но вече от онези пребоядасините, слагат кръст на всичко. Наземните и подземните бетонни мастодонти в Шумен са известни като катакомбите. Собствеността е смесена- повече частна и и по- малко общинска. Правени са опити за привличане на инвеститори, но винаги когато се стигне до стискане на ръцете, настъпва обрат по различни причини. Дошло е време обаче за смело и отговорно решение- прави ли се и невъзможното да се довърши започнатото, какви отстъпки биха се направили или направо се прибягва до крайния вариант- разрушаване до основи, за да се заличи язвата и да се избегнат инциденти, каквито е имало през годините. Загадка е в какво състояние са тунелите и могат ли те да служат дълго, за основи на голяма част от супер центъра.