Тези, които познават Кирил Домусчиев са наясно, че бизнесмена не обича да губи. Особено, когато е получил гаранции и срокове, че дадена работа ще стане на 100 %. Когато резултата е лош, а той е направил сериозна инвестиция, за да се случат нещата, то тогава ставало страшно. Така например неговата фирма БМФ- Порт Бургас бе сочена за фаворит в държавната поръчка за драгиране и удълбочаване на морското дъно в бургаските портове. Сумата си заслужава да бъдат положени условия критериите да бъдат в твоя полза, особено ако имаш политическо лоби. Братя Домусчиеви са известни, че имат такова и преди още да бъдат разгледани всички подадени оферти, те докараха специален кораб- дълбачка в морския град. Плавателният съд дори тръгна до Бургас много преди изтичането на крайния срок за приемане на оферти за търга- 02.05.2017 година. Наемането му струва безбожни средства, но какво значение има ако имаш уверение, че поръчката от 16 милиона лева ти е в кърпа вързана. Да, ама не. Нещата забуксуваха и то сериозно. В последните дни се разшумя и се намериха по- смели конкуренти на Домусчиеви. Смелостта им се изразява в подаване на жалби до всички възможни интитуции, включително и КЗК. Описано било най- подробно за дискриминационни условия в полза на даден силен играч. Реакцията със смяната на държавната власт не закъсня- обществената поръчка е спряна и има ясни и конкретни срокове за проверки, че даже и за прокурорски проверки и съдебни постановления. Този сценарий не е благоприятен за боса на футболния хегемон на Балканите- “Лудогорец”. Няма да е учудващо дори ако е реагирал крайно и да е поискал писмени обясняния от подчинените си, че дори и от покровителите си на високо ниво. Руският кораб който вече е морски паркинг най- вероятно няма да бъде връщан обратно. За собствена сметка Домусичеви щели да чистят морската шлака и тиня, в територията на която са стопани. Това си има логично обяснение. Портовете им са входно- изходна точка на много сериозен стокооборот. Гръмката печалба обаче идва от генерирания наем за тръбите на “Южен поток”. По неофициална информация, наличното количество камари носят във фирмената каса около 250 хиляди евро на ден. Днес на крака в Бургас на братята им дойде транспортния министър Ивайло Московски. Разговорът между тях е бил засекретен, както и дискутираните теми.