Сподели новината.

Със над  100 милиона лева по-малко ще бъде бюджетът на община Бургас за следващата година.

Със над  100 милиона лева по-малко ще бъде бюджетът на община Бургас за следващата година. Информацията бе оповестена официално, като точната цифра за 2016 година е 214 милиона лева. Голямата разлика в сумите се дължи най-вече на намалените средства, които ще бъдат усвоени по европрограми. През тази година сумата, която общината ще усвои от европейските фондове е около 160 милиона лева. 157 милиона пък са заложени като собствени приходи на общината. За 2016 година обаче корекциите са много сериозни, а общата рамка е с над 100 милиона лева по-малка. От община Бургас все още не са обявили какво ще е съотношението между собствени приходи и парите по европейски програми, но разликата идва най-вече заради по-малкото средства именно по отношение на фондовоте от ЕС. Намалената стойност на бюджета показва голямата зависимост на общината по това перо  и липсата на адекватни мерки за стимулиране на местната икономика, което би повишило приходите в хазната. В същото време от община Бургас обясняват, че имат готовност да усвоят много по-сериозни суми по европейските програми, но на този етип няма възможности за това. В следващите седмици ще започнат обществените обсъждания на проектбодюджета за 2016 година. Факт е обаче, че общината ще разполага с повече от 100 милиона лева по-малко, което ще се отрази на цялата дейност и обслужането на основните разходни  пера, както и на капиталовата програма.

вторник, април 8, 2025

Война за рейтинги между Нова и БТВ

Date:

Сподели новината.

Близо един милион зрители са проследили най-интересните моменти от старта на 10-ия сезон на VIP Brother.

Влизането на съквартирантите в най-известната Къща в България е било по-гледаното шоу от това на прекия конкурент, съобщават от Нова тв.

 

Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Нилсен Адмосфер, стартът на VIP Brother 2016 снощи печели категоричен успех, привличайки повече зрители сред всички основни целеви групи спрямо втората по гледаемост медия – bTV.

Особено красноречиви са резултатите сред активното градско население (18-49 г)., където VIP Brother привлича  32.8% от зрителите, което е с над 44 % или над 10 пункта повече от втората по гледаемост телевизия (22,3 %) в същия часовия слот (19:58-23:28), съобщиха от Нова тв.

VIP Brother e безспорният избор и на представителките на нежния пол (жени 25-54 г.)  с дял от 35.1, където Нова тв отново привлича с близо 10 пункта по-голям аудиторен дял спрямо bTV – 25,9 %.

От bTV пък съобщават, че 33.8% от телевизионната аудитория у нас са проследили в продължение на близо три часа кои са 19-те авантюристи във втория сезон на „Фермата“.

Снимка 252959

Първият епизод привлече 33% повече зрители спрямо програмата, излъчвана в ефира на втората по гледаемост Нова тв в същия часови пояс.

„Фермата“ е изборът и на зрителите на възраст 18-49, където разликата с Нова е 36%, съобщават още от телевизията.

Сподели статията:

Популярни

Още новини
Related

Путин не е самоубиец, а шахматист, който си крие ходовете

В света не е предприемана ядрена атака от 9...

Ще има ли войни за вода

Haмaлявaщитe pecypcи в cвeтoвeн мaщaб тpябвa дa ce paзглeждaт...

ООН преброи над 123 000 разселени в ивицата Газа

Повече от 123 000 души са разселени в ивицата...

„Златен“ ремонт в центъра на Царево(видео)

В Царево започва ремонт на малка отсечка в централната...