Производители на кисело мляко не остават по-назад от тези на бира, хляб и оцет, които ни примамват с обещаващи послания на опаковките. Към продуктите с натрапчиви реклами се включват също бисквити и десерти с овесени ядки, е установила проверка на „Марица”. Най-често срещаните надписи са: „Спомага за здравето на костите”, „Най-добрият антиоксидант”, „Подпомага храносмилането”, „От високопланински екологично чист район” и др. На марка кисело мляко даже е посочено, че бактериите, които участват в закваската му, „виреят” единствено в района на Розовата долина. Друго пък привлича с надпис, че е направено по рецепта на проф. Мермерски. На опаковката пише, че в състава му има сурово краве мляко и българска закваска, а в същото време от другата страна са описани ползите от вложените 6 пробиотика.
Незаконни послания все още могат да бъдат намерени върху различни продукти въпреки масираните проверки, включително и на ниво ЕС. Някои производители прилагат хитрост, за да представят продуктите си като много по-здравословни, отколкото са в действителност. Прибавяйки витамини и минерали, те зарибяват с твърдения, че техните продукти “подсилват имунната система” или “подпомагат храносмилането”.
Затова клиентите не трябва да се подвеждат, съветват от Асоциация „Активни потребители”. Те апелират след акцията по издирване на оцет менте и заблуждаваща реклама върху опаковките Агенцията по храните да погне и производителите на кисело мляко и да преустанови предлагането на продукти с неоснователни и недоказани здравословни послания