Google и YouTube планират да преобърнат представите ви за медийно отразяване на Олимпийските игри, като изпратят 15 собствени “кореспонденти” в Бразилия.
Вместо спортни журналисти обаче Google залага на най-популярните влогъри от YouTube, които ще излъчват на живо впечатленията си от игрите и от други събития в Рио де Жанейро.
Освен че ще разчита на своите “Създатели” (както YouTube нарича хората, които произвеждат видео-съдържанието), онлайн-гигантът ще разположи на различни точки в Олимпийския парк няколко от камерите си за 360-градусови снимки, които се използват в Google Street View. Така всеки потребител по света ще може да се “пренесе” по улиците на Рио де Жанейро в разгара на най-голямото спортно събитие.
За онези, които искат да знаят всички подробности около игрите, Google ще предложи опция за автоматични ъпдейти в мобилната версия на търсачката си с информация за програмата на състезанията, резултатите, броя на медалите и още новини за атлетите.
Рио’2016 ще бъдат най-гледаните Олимпийски игри за онлайн-индустрията. През последната година потребителите на YouTube са гледали толкова много видеозаписи със спортисти, участващи в игрите, че продължителността им се равнява на 23 000 години.
Близо 2/3 от тези клипове са гледани през мобилни устройства, пише в блога си Кристоф Хаймс, ръководител на отдела за новинарски и спортни партньорства на Google за Европа, Близкия Изток и Африка.
Google ще си партнира с BBC, America Movil и японската NHK, за да излъчва най-интересните моменти от спортните състезания в повече от 60 държави по света.
Източник: Уеб кафе